Moto klub „Neretvanski Gusari Dolina Neretve“ upravo je obilježio hvalevrijedan jubilej – 20 godina postojanja! Strast, ljubav i ovisnost povezali su prije dva desetljeća osnivače kluba, a početni entuzijazam prati ih sve do današnjih dana. Jer, svijet dvotočkaša jedna je posebna priča i iza, na prvi pogled, grube vanjštine, kriju se ugodni i dragi ljudi, različitih zanimanja i profesija, a zajedničko im je što su u svakome trenutku spremni potrebitima priskočiti u pomoć.
Klub je službeno nastao 2004 godine. Osnovan je i prijavljen u Pločama. U vrijeme osnivanja članovi kluba su bili iz cijele Doline Neretve, pa čak i iz susjedne Hercegovine. Premda se „rodio“ 2004., ideja o osnivanju kluba tinjala je i neko vrijeme prije toga, možemo reći da je „sazorila“ 2003. godine, jer su se tada budući članovi kluba već neko vrijeme družili, razmjenjivali iskustva, vozili motore i posjećivali motorijade. „Bili smo prisutni, ali nismo imali svoje ime i oznake, pa smo odlučili osnovati klub. Kako nas je bilo iz cijele Doline Neretve, tako smo i dali ime klubu, na osnovu Neretve i Neretvanskih Gusara“, govori nam aktualni predsjednik „Neretvanskih gusara“ Alen Stojanović.
Lijepu priču o prva dva desetljeća Moto kluba „Neretvanski Gusari Dolina Neretve“ pročitajte na Portalu Rogotin i u Dubrovačkom vjesniku (tiskano izdanje – petak).
Prvi predsjednik kluba je bio Branislav Škorput, koji je danas ujedno i počasni predsjednik „Gusara“. Uz sadašnjeg predsjednika Alena Stojanovića, članovi kluba su iz Ploča i Opuzena: Vojko Jovanović (dopresjednik), Vlado Popović (tajnik), Matej Ključe, Željko Ključe, Andriano Deak, Zoran Štrbić, Goran Škorput, Antonio Škorput, Dejan Nikolac,Toni Štrbić,Toni Nikolac, Jokica Ostojić, Denis Odžak, Mišo Markotić, Miro Čulum.
Klub je od samoga početka vrlo aktivan, i do današnjih dana organizirao je ili je sudjelovao na brojnim manifestacijama različitih karaktera. Već u mjesecu lipnju 2004. godine održana je prva Motorijada na ušću rijeke Neretve, točnije na Opuzenskom ušću, koje pruža sve potrebne uvjete za takvu vrstu manifestacije. „U tadašnje vrijeme je to bio pravi spektakl. Osim velikog broja motora i motociklista posjetitelji su mogli uživati i u bogatom glazbenom programu renomiranih izvođača. Za vikend su nastupili Atomsko Sklonište, Divlje Jagode i tada popularni Rafael Dropulić – Rafo koji je pobijedio u showu Nove TV “Story Supernova Music Talents” 2003. godine. Uglavnom, more ljudi i pive u potocima. Tradicija motorijade je nastavljena i u idućim godinama s tim da smo mijenjali lokacije, od Kominskoga ušća do Baćinskij jezera“, prisjeća se Stojanović početaka službenog djelovanja kluba.
No, nisu neretvanski motociklisti bili sudionici samo onih manifestacija koje su isključivo vezane uz motore, kroz protekla dva desetljeća bezbroj puta pokazali su brigu za slabije i nemoćne nastupima na brojnim humanitarnim akcijama, a kako su istaknuli, tako će biti i u vremenima koja dolaze. Na neke dosadašnje akcije su se odazivali, a neke su i sami organizirali.
Lijepu priču o prva dva desetljeća Moto kluba „Neretvanski Gusari Dolina Neretve“ pročitajte na Portalu Rogotin i u Dubrovačkom vjesniku (tiskano izdanje – petak).
Što se tiče ostalih aktivnosti, tijekom godine druže se u njihovome Club-House, koji su uredili i opremili potrebnim sadržajima, posjećuju moto skupove, kako u Hrvatskoj, tako i u Bosni i Hercegovini i Sloveniji. S ponosom će istaknuti kako su nekoliko puta do sada odvozili Karavanu za Vukovar. Nisu isključena ni dalja putovanja koja traju po nekoliko dana. „Zadnje takvo putovanje bilo je prošle godine, a vozili smo kroz Crnu Goru, Kosovo i Albaniju i vratili se prepuni dojmova i novih planova, jer i u budućnosti planiramo nastaviti s praksom putovanja u druge zemlje“, rekao je Stojanović.
Kada ste toliko aktivni i toliko putujete, a iza neretvanskih motorista je bezbroj prijeđenih kilometara, normalo je da ostane i pokoja anegdota za dugo sjećanje. „Ima jedna smiješna anegdota o jednom našem članu. Inače, on nema niti želi imati pametni telefon. Kupio je tako kartu za koncert Iron Madiena u Zagrebu, spremio motor, obukao svoje oznake kluba i gas za Zagreb. Poslije Knina je stao da malo odmori i shvatio da je kartu ostavio kod kuće! I što će, nazad za Ploče po kartu i ponovno za Zagreb na koncert. I tako je u jednom danu prevalio nepunih tisuću kilometara! Poanta priče je, da je imao pametni telefon, sve je mogao riješiti na ulazu sa bar kodom“, kroz smijeh nam prepričava Stojanović.