Putni Kofer najposjećeniji je nezavisni digitalni medij o putovanjima i broj 1 medijski kanal na čak tri društvene mreže u Hrvatskoj – Instagram, Tik Tok i Viber. Na društvenim mrežama ima više od 270 tisuća pratitelja, a svaki mjesec njihove članke na portalu i objave na društvenim mrežama čita i vidi gotovo tri milijuna korisnika!
Zasluge za to pripadaju mladom 31-godišnjem Pločaninu Antoniu Ivičeviću, osnivaču i glavnom uredniku, virtualnom piscu, idealistu, sociologu, ljubitelju putovanja, marketinškom strategu, fotografu, amaterskom glumcu. Antonio je završio studij sociologije i filozofije u Zagrebu, a sa svojim fotoaparatom, bilježnicom, mobitelom, ruksakom i, kako voli reći, punim koferom pozitivne energije, do sada je obišao gotovo cijelu Hrvatsku i Europu, te niz zemalja na drugim kontinentima.
O ovoj temi čitajte u novom broju Dubrovačkog vjesnika koji je na pločanskim kioscima od petka ujutro!
I upravo ljubav prema putovanjima i pozitivna energija, uz koronu koja je iznenada „zalupila vrata“ svim ljubiteljima putovanja, stvorili su uvjete za rast i razvoj Putnog kofera. Antonio je najprije radio na Novoj TV, u odjelu korporativnih komunikacija i medijskih istraživanja, a onda je sa 26 godina postao menadžer u Real grupi, najvećoj hrvatskoj marketinškoj agenciji s preko 300 zaposlenih na tri kontinenta. I tada je putovao fotografirao i pisao, koliko su mu vrijeme i obveze dopuštale.
„Putovanja su mi jako važna i mogu reći da pozitivno utječu na svaki djelić mene. Kada putujem osjećam potpunu slobodu življenja. Putovanja utječu na povećanje svijesti o drugim kulturama, većoj stopi tolerancije prema drugima i drugačijima, otvorenosti prema novim iskustvima i smanjenju postojećih predrasuda s kojima smo se naučili živjeti u okolini koja nas kao takve definira i oblikuje. Putni Kofer je nastao kao reakcija na veliki broj negativnih vijesti i komentara na društvenim mrežama u vrijeme kada su ljudi, zbog situacije s koronavirusom, bili zatvoreni u karanteni. Tada sam odlučio otvoriti Facebook i Instagram profil pod imenom Putni Kofer te učiniti svoju virtualnu okolinu vedrijim mjestom. Htio sam podijeliti neke neobične priče i savjete, pružiti informacije o ljudima, mjestima i događajima za koje dosad ljudi možda nisu imali priliku čuti. Htio sam im omogućiti da otputuju virtualno iz udobnosti svojih naslonjača. Nakon samo nekoliko objava o mjestima koje sam posjetio kroz pripadajuće fotografije, razveselio me je veliki broj pozitivnih poruka koje su pristizale u moj inbox, a samim time stvorio se osjećaj da je lansirana ideja bila uspješna. U kratkom roku profili su postali mjesto dobrih, pozitivnih i inspirativnih priča koje, osim što informiraju i educiraju publiku o putovanjima, imaju za cilj širiti svijest o životu, drugim ljudima i samima sebi“, kaže nam Antonio i ističe kako je upravo u vrijeme korone bila najveća konzumacija medija.
O ovoj temi čitajte u novom broju Dubrovačkog vjesnika koji je na pločanskim kioscima od petka ujutro!
Nakon šest mjeseci već je imao 70 tisuća pratitelja i taj je broj svakodnevno rastao. Počeo je ulagati vlastiti novac u daljnji razvoj projekta, što mu je donijelo odlične rezultate. Danas su njegovi klijenti najpoznatije tvrtke, LIDL, OPEL, Podravka, Turističke zajednice Njemačke, Austrije, Hrvatske i brojni drugi i taj broj stalno raste jer gotovo svakodnevno stižu nove ponude. Antonio je uspio ono što uspije malo tko, spojio je posao i ljubav prema putovanjima, ali ne namjerava stati. Planovi su veliki i nema vremena za čekanje. Već početkom travnja Putni kofer će pojačati jedna od sadašnjih urednica jedne velike medijske kuće u Hrvatskoj. Slijedeće koraci su da web bude predstavljen na engleskom jeziku, kako bi se još više proširio krug pratitelja, te izrada video zapisa s pričama. Dakle, slijede nova putovanja, nova iskustva i nove priče popraćene vrhunskim fotografijama u kojima će svatko moći pronaći inspiraciju i savjete za svoje putovanje. Iduća destinacija, već za nekoliko dana, je Danska i njen glavni grad Kopenhagen.
Top mjesta koja je posjetio
Premda mu nije lako odgovoriti na ovo pitanje, Antonio se ipak odlučio za nekoliko top mjesta koja je podsjetio. „Francuski otok Korzika, gotovo netaknut masovnim turizmom. To je zaista čarobno mjesto. U istom danu možete uživati u planinama na nadmorskoj visini od gotovo 3.000 metara s pogledom na beskonačno plavetnilo i šetnji na pješčanim plažama, dok po otoku putujete vlakom kroz jednu od najslikovitijih ruta na svijetu. Na plažama se sunčaju krave, na svakom koraku gricka se sir i pijucka vino. U Hrvatskoj to su Komiža, Cres, Korčula i Južna Dalmacija, osobito ušće rijeke Neretve i Baćinska jezera. U Komiži su fascinantne kamene kuće koje se kupaju u moru, stotine nijansi plave boje neba i mora, nasmijani i smireni mještani. Otok Cres me oduševio svojom raznolikošću, iskonskom prirodom, mirisima, tišinom, malim selima i plažama koje su proglašene među najljepšima na svijetu. Ako želite doživjet nešto stvarno autentično, terapeutski u ambijentu mediteranske kulture, onda je to sigurno Korčula. Na kraju, moj kraj iz kojega vučem korijene, ušće Neretve i Baćinska jezera, raj na zemlji i jedinstvena mjesta koja će vas zadiviti izgledom, gastronomijom i susretljivim ljudima.
Prvi po čitanosti
„Od prvog dana trudimo se pružiti što kvalitetniji sadržaj uz pregršt zanimljivosti i prijateljski oblik komunikacije, što se pokazao kao pravi put“, naglašava Antonio, a to pokazuju i rezultati.
Prema javno dostupnim podacima (Gemius Audience), vodeći specijalizirani portali u nedjelju 5. ožujka su zabilježili sljedeći broj pregleda stranica (Page Views):
Putni kofer je ostvario 93.825 pregleda stranica (Google Analytics)
Dom i dizajn (Jutarnji list) = 68.040
Dobra hrana (Jutarnji list) = 57.183
Punkufer (Nova TV) = 91.884
Journal.hr = 61.141
Fashion.hr = 48.744
Super1 (Telegram) = 20.816
O ovoj temi čitajte u novom broju Dubrovačkog vjesnika koji je na pločanskim kioscima biti od petka ujutro!