U organizaciji Centra za poduzetništvo, održane su dvije radionice na temu „Tik Tok u poslovne svrhe“. U poduzetničkim inkubatorima u Dubrovniku i Pločama, poduzetnici i oni s poduzetničkim ambicijama učili su o mogućnostima korištenja te najnovije ali i najbrže rastuće društvene mreže.
Kroz stvarne primjere kampanja obrađena su sva relevantna pitanja poput alata potrebnih za snimanje i editiranje videa (hint: dovoljan je samo mobitel, ne mora biti ni najnoviji model), korištenja hashtagova, kako se mjeri doseg i uspjeh kampanje, način zarađivanja putem TikToka…
Predavač Dario Marčac, regionalna TikTok senzacija, podijelio je sa sudionicima recept vlastitog uspjeha i pružio pregršt primjera s provjerljivim rezultatima, a sve kako bi potaknuo poduzetnike Dubrovačko-neretvanske županije na iskorištavanje potencijala društvene mreže koja, unatoč nezaustavljivom širenju još uvijek ima nedostatak sadržaja te je upravo to razlog da ga iskoristite za promociju vlastitog posla dok ne dođe do zagušenja i naplate reklama.