Razlika u cijeni koštanja Pelješkog mosta i pristupnih cesta procjenjuje se na iznos od 100 do 150 milijuna kuna. Što se tiče samog mosta povećanje cijene je vezano uz povećanje cijene transporta čelične konstrukcije iz Kine dok su veće cijene na pristupnim cestama uvjetovane povećanjem cijena materijala zbog ekonomske krize i rata u Ukrajini. Kako će se i na koji način podmiriti ovi neplanirani troškovi još uvijek nije poznato, piše Dubrovacki vjesnik
Hoće li se iznaći sredstva u državnom proračunu ili pak u EU fondovima iz kojih je financiran projekt Pelješkog mosta sa pristupnim cestama resorni ministar mora prometa i infrastrukture, Oleg Butković, koji je u petak obišao Pelješki most nije odgovorio. Naglasio je da postoje različiti modaliteti koje će razmotriti Vlada RH. Ministar je bio zadovoljan što se radovi na mostu privode kraju.
– Danas smo ovdje na mostu bez zaštitnih kaciga. Most je prešao tehnički pregled pa formalno više nije gradilište – rekao je ministar Butković najavivši otvaranje Pelješkog mosta i dijela pristupnih cesta za kraj srpnja, kada će u Komarnu biti pozvani i dužnosnici EU-a. Na novinarsko pitanje hoće li se na službeno otvorenje pozvati i predsjednik RH, Zoran Milanović, Butković je rekao da će biti pozvani svi koji tu trebaju biti. Istaknuo je da ostaje dovršetak obilaznice Ston u dužini od osam kilometara te da bi radovi trebali biti završeni do kraja ove godine. Izvođači rade zaista u otežanim okolnostima zbog ovog poremećaja na tržištu i povećanja cijena, ali ovaj projekt neće biti dovedeno u pitanje, kazao je Butković.
Stanislav Soldo/Dubrovački vjesnik
Slike: Božo Radić/Cropix