Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije organizirao je besplatnu trodnevnu radionicu na temu Digitalni marketing koja je održana u Poduzetničkom inkubatoru Ploče.
Kroz kontinuiranu i kvalitetnu prezentaciju sadržaja, proizvodi i usluge dobivaju kontekst čime poduzetnici pomažu odgovoriti na brojna pitanja koje kupci imaju i indirektno ih motivirati na kupnju. Slijedom navedenog, polaznici su na radionici imali priliku naučiti planirati i kreirati sadržaj koji se koristi na različitim komunikacijskim kanalima i prilagoditi sadržaj i obraćanje publici ovisno o njenim karakteristikama i platformi putem koje se sadržaj plasira.
Dakle, naglasak na radionici je stavljen na content marketing, strateški marketinški pristup usmjeren na stvaranje relevantnog i dosljednog sadržaja kako bi se privukla i zadržala jasno definirana publika i potaknulo profitabilne akcije kupaca. Radionica je obuhvaćala pripremu sadržaja za web stranice (SEO i Landing Pages), izradu tekstualnih oglasa za Google Ads pretraživačku mrežu (Search Network) te izradu oglasa za Facebook i Instagram.
Predavanje je održao stručnjak za digitalni marketing s višegodišnjim iskustvom u vođenju online marketinških kampanja Krešimir Koružnjak, certificirani Google partner za Google Ads program oglašavanja i Google Analytics program za praćenje i analizu web sjedišta.