Segmenti mosta Ston koji će se na Stonskoj obilaznici graditi između tunela Polakovica i Supavo već su završeni i čekaju na transport u škveru Brodosplita. Nosivi stupovi mosta koji će premostiti Stonski kanal samo što nisu potpuno završeni, ali transport segmenata kasni već tri mjeseca i utječe na konačni rok završetka pristupnih cesta. Nije tajna kako širom svijeta nakon popuštanja pandemije COVID-a, zbog naglo oživjelog gospodarstva postoji ogroman problem pronalaska barži i tegljača za transport takvog tereta, javlja Dubrovacki vjesnik
Na samom gradilištu mosta Ston od voditelja projekta izgradnje čelične konstrukcije mosta Ston Matka Balića smo doznali kako se nazire rješenje problema. Prvi objavljujemo kako je barža za transport segmenata mosta Ston osigurana i da će segmenti iz Splita do Stona biti transportirani za dvadesetak dana: -Barža stiže u prvom tjednu po Novoj godini, a za nju i iskrcaj segmenata sve je već spremno. Segmente mosta iskrcat ćemo i prvi segment već prvog dana montirati dizalicom nosivosti 750 tona. Montaža prva dva segmenta kreće prvo sa strane tunela Polakovica, a potom se po dopremi tri segmenta montiraju sa strane tunela Supavo. Završno, segment raspona 110 metara s dvije dizalice dižemo između središnjihz stupova te montiramo i spajamo most. Morat ćemo napraviti tri ture baržom da dovezemo sve segmente i poduzeti posebne mjere osiguranja: AVAX će na kopnu, a Brodosplit u pomorskom prometu zajedno s Lučkom kapetanijom regulirati pomorski promet kroz sam Stonski zaljev. Uopće ne sumnjamo u uspjeh jed da jesmo, ne bi smo se ni prihvatili ovog posla- kaže voditelj projekta izgradnej čelične konstrukcije mosta Ston Matko Balić.
Više o stanju radova na AVAX-ovoj dionici pristupnih cesta Pelješkom mostup pročitajte sutra u reportaži koju objavljujemo u tiskanom izdanju Dubrovačkog vjesnika.
Ahmet Kalajdžić/Dubrovački vjesnik
Tonći Plazibat/Cropix