Kako doznajemo, na gradilište Pelješkog mosta koji je trenutačno najveća investicija koja se u našoj zemlji realizira sredstvima Europske unije, stigao novi, predzadnji kontingent dijelova budućeg mosta.
O tome je na svome Facebook- profilu javio i Ivica Trojanović, čiju objavu u cjelosti prenosimo:
“Prva isporuka segmenata čelične rasponske konstrukcije za budući Pelješki most bila je u veljači 2020. kada je brodom Da Yu Xia iz Kine stiglo njih 29. U listopadu lani, brodom Pacific Alert, stiglo je novih 13 segmenata teških 3840 tona. Treća isporuka, brodom AAL Shanghai, stigla je 23. studenog s 15 novih dijelova ukupne težine 4300 tona, pri čemu su tri segmenta bila duga čak 52 metra, dok je preostalih 12 bilo po 12 m. Danas je 160 m dugim brodom AAL Genoa, pod liberijskom zastavom, nakon 34 dana plovidbe, iz kineske luke Nantong stigao novi, predzadnji kontingent dijelova budućeg mosta, od ukupno njih 165. Kao što je i vidljivo na gradilištu, dobar dio prispjelih dijelova se već uvelike montira na konstrukciju tako da rok koji je postavljen za most, proljeće 2022. nije upitan. Još na koncu ostaje određivanje imena, da se mene pita ima samo jedno, nek se zove po velikom i vječnom Oliveru, on je spajao ljude bolje i čvršće od bilo kojeg mosta na Svijetu.”
Dubrovački vjesnik