Trans integral d.o.o. je u završnoj fazi realizacije projekta ‘Optimizacija poslovnih procesa u međunarodnom otpremništvu’. Projekt je u prosincu 2018. godine prijavljen na natječaj Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, a njegova realizacija je započela u studenome 2019. godine. Ukupna vrijednost projekta je 827.500,00 kuna, od čega udio financiranja iz Europskog fonda za regionalni razvoj iznosi 459.900,00 kuna.
Cilj projekta je povećanje učinkovitosti poslovnih procesa uvođenjem softvera za optimizaciju usluga međunarodnog otpremništva. Sredstvima EU fondova financiran je razvoj softvera za međunarodno otpremništvo i nabava suvremene informatičke opreme za primjenu softverskog rješenja. Realizacija projekta je trajala dvanaest mjeseci, a implementacija rezultata je planirana u krajem listopada ove godine.
Uvođenjem softvera za optimizaciju međunarodnog otpremništva i suvremene informacijsko komunikacijske opreme u poslovanje osigurat će se učinkovitija razmjena informacija s poslovnim partnerima, djelotvorno upravljanje resursima tvrtke, kontrola i razvoj prodajnih kanala, uspješno pružanje usluga poslovnim korisnicima, upravljanje asortimanom usluga, učinkovito planiranje nabave, analiza poslovanja, te unaprjeđenje komunikacije s korisnicima usluga i dobavljačima.
To će doprinijeti povećanju efikasnosti poslovanja, povećanju zadovoljstva svih zaposlenih, većem povjerenju kupaca da će uvijek dobiti ugovorenu i očekivanu kvalitetu, uređenosti dokumentacije i radnih procesa, poboljšanju interne komunikacije, kontinuiranom unaprjeđenju i poboljšanju poslovnih rezultata i povećanju ugleda tvrtke na nacionalnom i međunarodnom tržištu.
Ulaganjem EU sredstava Trans integral d.o.o. će modernizirati poslovanje, unaprijediti stručne kapacitete za bolje pozicioniranje na međunarodnom tržištu, povećati prihod od prodaje i prihod od izvoza, te broj zaposlenih za dvoje novih djelatnika.
Dalmatinski portal