Na gradilište Pelješkog mosta stigao je brod koji će odvesti plovne objekte korištene za radove u moru. To znači da su radovi ispod površine i na samoj površini mora završeni – sada čekamo da se dvije hrvatske obale napokon spoje mostom, javlja HRT.
Zhen Hua 33 treći je potopni brod koji je u nepune dvije godine uplovio na gradilište Pelješkog mosta.
Tijekom noći brod je uronio u more tako da se teretni dio našao više od metra ispod morske površine i trenutačno remorkeri na njega uguravaju plovne objekte.
Kad ispusti balast brod će se podići i sa šest plovnih objekta pomoću kojih su obavljani radovi u moru, otploviti u Kinu. Drugim riječima, završeni su svi radovi ispod morske površine, no u punom su jeku aktivnosti kojima most raste u visinu i dužinu.
– U ovom trenutku na gradilištu se izvode armirano-betonski radovi na izgradnji pilona te montaži i zavarivanju čelične rasponske konstrukcije, govori Davor Perić, inženjer Hrvatskih cesta na gradilištu Pelješkog mosta.
Mladi inženjer građevinarstva Džoni Ujdur na privremenom je radu u Njemačkoj. Svaki put kad dođe u rodnu Neretvansku dolinu posjeti ovo gradilište.
– Svaki put se iznenadim kako radovi brzo napreduju, rekao je Džoni Ujdur iz Krvavca.
Vjerojatno će se ugodno iznenaditi kad dođe i idući put, i to ponajviše postavljenim rasponom mosta.
– Radovi teku dobro i iduću isporuku čeličnih segmenata očekujemo 22. studenog kada stiže ukupno 15 novih čeličnih segmenata koji teže ukupno 4300 tona, govori Davor Perić.
Samo dio od projektiranih 70 tisuća tona čelika i jednako toliko betona.
Pero Štrbe