I ove godine, 5. veljače, učenici PŠ Brist obilježili su Svjetski dan igre u školi odnosno Global School Play Day 2020. Umjesto školskih knjiga, djeca su u školu donijela razne igračke – društvene igre, kockice, lutke i sl.
Glavni cilj ovog projekta kojim su obuhvaćene mnoge države svijeta je promicanje važnosti nestrukturirane igre za razvoj djeteta. Zanimljivost u obilježavanju ovog dana je u tome što učitelj ne organizira sat odnosno dan za svoje učenike, ne govori im kako se igra igračkama odnosno koja su pravila društvenih igara. Učitelji su prisutni samo kao netko tko će nadgledati dječju igru, nikako se miješati ili uvoditi pravila igre. Slobodna, nestrukturirana igra djeci omogućava da se izraze na način na koji to ne mogu u svakodnevnom životu.
Pruža im i mogućnost da isprobavaju nove stvari bez pritiska da moraju biti odmah i uspješni u njima. U slobodnoj igri dijete ima mogućnost učiti o sebi i vidjeti što mu dobro ide i što želi. Dijete koje je slobodno da istražuje i otkriva, s vremenom će doći i do toga koji su uistinu njegovi interesi, želje i talenti. A to je jako važno za uspješan i sretan život.
Global School Play Day provodi se na svjetskoj razini još od 2015. godine početkom veljače. Ove godine projekt se službeno provodio u 75 zemalja , a okupio je više od 547 tisuća djece.
Obilježavanje ovog dana provodi se i kako bi djeca bar na jedan dan pobjegla od zurenja u ekrane i umjesto toga bila u interakciji s vršnjacima te se na taj način zabavila.
Mi smo se odlično zabavili i planiramo sudjelovati svake godine u ovom divnom projektu!