Premda ne postoji željeznička linija na relaciji Sarajevo – Makarska, Željeznice Federacije BiH nude vam prijevoz upravo na toj relaciji. Od Sarajeva do Čapljine, suvremeno opremljeni španjolski nagibni vlakovi Talgo dovest će vas za nešto manje od 80 kuna ako želite putovati u prvom razredu ili za oko 52 kune, ako ćete putovati drugim razredom. U Čapljini putnike za Makarsku čekaju autobusi, koje osiguravaju Željeznice F BiH, a cijena je 60 kuna. Ako iz Čapljine, pak, želite put Neuma, možete izvaditi i povratnu kartu koja košta 40 kuna, dok je karta u jednom smjeru 24 kune.
Linija prema Pločama ne postoji, iako postoji željeznička pruga. Uz to potpuno obnovljena i rekonstruirana, i na hrvatskom i odnedavno na dijelu BiH. Kao što je poznato, putnički promet iz Ploča ukinut je prije nekoliko godina, zbog nedovoljnog broja putnika. Ovdašnji kondukteri sada naplaćuju karte u vlakovima oko Pule i Varaždina, dok prometnik vlakova u Pločama otprema autobus prema Metkoviću u kojim se prevoze željezničari. Od ukidanja putničkog prijevoza iz Ploča, svako malo vremena pojavi se informacija kako bi tu liniju trebalo obnoviti barem tijekom ljetnih mjeseci i turističke sezone, kada je velika frekvencija ljudi. Podaci o prijevozu putnika vlakom iz Sarajeva prema Čapljini, a zatim dalje prema ostalim odredištima, a kojima se hvale Željeznice Federacije BiH, govore u prilog tome. Naime, proteklih mjeseci bilo je dana kada je na toj liniji prevezeno preko tisuću putnika. U Makarskoj je netko, očito, shvatio važnost tih brojki.