Luka Ploče d.d. u sklopu procesa modernizacije i razvoja poslovanja predstavlja novu internetsku stranicu i novi vizualni identitet
Luka Ploče d.d. predstavila je novu internetsku stranicu www.luka-ploce.hr, modernijeg izgleda i pristupačniju za korištenje, koja jasno komunicira njene najveće prednosti i vrijednosti – kvalitetu, lokaciju i tradiciju. Za novi izgled internetske stranice zaslužna je Web Burza, višestruko nagrađivana tvrtka s preko deset godina iskustva rada s najvećim hrvatskim i stranim firmama.
„Sadržaj je sada stavljen u prvi plan pa tako posjetitelji u svega nekoliko trenutaka mogu pronaći sve što ih zanima, a nova stranica u potpunosti je prilagođena svim uređajima i pretraživačima. Vizuali i poruke pročišćene su kako bi posjetitelju prenijeli ono najvažnije, a stranica će biti relevantno mjesto za informiranje svih zainteresiranih“, istaknula je Ivana Tomić, voditeljica projekta.
Nova internetska stranica u potpunosti je usklađena i s novim vizualnim identitetom Luke Ploče, za čiji se dizajn pobrinuo priznati splitski dizajner Stjepko Rošin. Novi vizualni identitet omogućiti će Luci Ploče da se dodatno istakne u odnosu na druge luke.
Luka Ploče svoje poslovanje temelji na tradiciji dugoj preko 70 godina, a ovom promjenom vizualnog identiteta će se kompetencije i iskustvo u radu kvalitetnije prezentirati domaćoj, ali i stranoj javnosti. Naime, uz modernizaciju i povećanje kapaciteta, dio strategije razvoja Luke Ploče je i nastavak širenja poslovanja na nova tržišta, a nova internetska stranica i vizualni identitet svakako će doprinijeti boljoj komunikaciji sa potencijalnim partnerima i investitorima.