Bliži se dan kada će Pločane prestati uznemiravati svakodnevna buka desetaka kamiona i auto cisterni koje prometuju prema luci Ploče i kada će prestati dugotrajna čekanja za vrijeme odvijanja željezničkoga prometa. U sklopu izgradnje ulaza u grad i luku Ploče, djelatnici tvrtki Strabag i Skladgradnja (nadzor je Tramesconsultants iz Dubrovnika) zabili su ukupno 30 od predviđenih 42 čelična pilota u zemlju, u svrhu temeljenja nadvožnjaka Vranjak 1, preko željezničkoga prijelaza.
Projektom je predviđeno pet stupnih mjesta sa čeličnim pilotima duljine 42 metara, promjera 125 cm i debljine stjenke 20 mm. Piloti su dopremljeni iz Turske. Paralelno s čeličnim, izvode se i šljunčani piloti, kojih na cjelokupnom projektu ima 24 kilometra. Za temeljenje stupova i upornjaka nadvožnjaka primjenjuje se isti pristup kao i za temeljenje objekata na obližnjem čvoru Čeveljuša.Lokacija nadvožnjaka „ Vranjak 1“ preko željezničke pruge nalazi se na budućoj gradskoj prometnici – spojnoj cesti od Brze ceste do grada Ploča, i to na njenom sjevernom dijelu. Predviđeni raspon nadvožnjaka preko željezničke pruge od osi do osi upornjaka iznosi 190,80 metara. Čelična rasponska konstrukcija nadvožnjaka je ukupne težine 400 tona.
Do sada je, u okviru projekta, završena oko jedan kilometar dugačka brza cesta od čvora Čeveljuša do budućega nadvožnjaka, geotehnički i zemljani radovi na spojnoj cesti prema Pločama i pred opterećenje temeljnog tla na spojnoj cesti, te se čeka da prođe vrijeme konsolidacije. Predviđeno vrijeme konsolidacije je tri mjeseca, a do sada su prošla dva. Nakon toga će se nastaviti s radovima na gornjem ustroju prometnice.
Trenutačno se izvode armirano betonski radovi na donjem ustroju nadvožnjaka i proizvodi se čelična rasponska konstrukcija nadvožnjaka u tvrtki Brodotrogir. Do početka svibnja realizirano je preko 35 milijuna kuna sredstava, bez PDV-a, od ukupno planiranih 57 milijuna kuna, bez PDV-a. Predviđeni završetak radova je kraj rujna ove godine, a, prema stanju na terenu, radovi se izvode predviđenom dinamikom.